You Are Reading

20 September 2011

WTF and Sempoi - 'SlutWalk' protes?

Korang tau ape itu  'SlutWalk'? Ianya merupakan protes besar-besaran yang bermula di Toronto, Canada dan menjadi ikutan merentasi dunia. Ahli kumpulan cuba menegakkan bahawa, jangan menyalahkan cara berpakaian semua perempuan yang seksi adalah faktor utama kes rogol yang semakin meningkat di seluruh dunia. Kumpulan ini mula menular ke Chicago,Seattle, Melbourne dan baru-baru ini di London. Nak tau cara diorang protes? Tengok gambar-gambar dibawah.






Pendapat aku? Pikirkan, aku ada hak untuk "dedahkan" pintu rumah tiap malam masa aku tidur. Tapi aku tak nak pencuri masuk sebab ini "rumah" aku dan ikut aku punya suka nak buat apa. Samakan?



Sumber dari DailyMail

No comments:

Post a Comment

Blogger - "Sensei"

My photo
Seorang blogger amature yang sangat sempoi. Makan, minum, chat, tidur sumanya sempoi. Gua blogger baru belajar kalau salah biaq pi la ye. Peace out..
 
Copyright 2010 ~Sempoi Giler~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...